Stránky

středa 6. února 2013

Angoulême 2012






















Před pár dny skončil další ročník komiksového festivalu ve francouzském Angouleme, a já si uvědomila, že jsem sem ani nedala fotky z minulého ročníku, který se mi poštěstilo navštívit díky soutěži CZ.KOMIKS.11.
Na slova moc nejsem a jiní to za mě napsali lépe (viz. Komiksarium a paní Lomová), takže sem jen nahustím pár fotek ze svého úžasného nezaostřitelného kompaktu, kterému neustále docházely baterky. Fotit uvnitř pavilonů byl problém, protože přes ty davy byl člověk rád, když se mu vůbec podařilo natáhnout ruce. Každopádně - úžasná atmosféra a neuvěřitelné množství vizuálně krásné produkce, díky které se člověk cítí zase o něco menší:) (A spousta slev na angloamerické komiksy a artbooky ke hrám a filmům, mít víc v peněžence, tak mě přes váhový limit nepustí do letadla.)

ubytování







Hergé, autor Tintina, každý den měnil brýle
Kreslící tabule, umístěné různě po městě a pavilonech (odvahu přidat svůj díl jsem ale nenašla).
Muzeum komiksu...
... a moje umělecké zachycení Arta Spiegelmana, když se tam vřítil obklopen houfem novinářů. (Je to ten skolněný flek v klobouku:)
Výstava, kde bylo k vidění celé jeho dílo, Maus stránku po stránce včetně těch nejústřižkovitějších prvotních skic. 

Pavilon mangy (zastoupené prakticky jen One Piecem) a amerického komiksu (hlavně Marvel)


Fronty, fronty a fronty.
a fronty na autogramiády





Před premiérou Avengerů se Marveláci s promem neflákají


Pavilon Taiwanu

Žádné komentáře:

Okomentovat